رفتن به محتوا

                                            

ما (شركت تجهيز نيروی زنگان) یک شرکت سهامي عام و تولیدکننده روانکار هستیم که کار خود را از مرداد ماه 1379 در شهرك صنعتي شماره يك زنجان، به عنوان اولین واحد توليدكننده روغن ترانسفورماتور ایران آغاز کردیم. نام تجاری تجهیز نیروی زنگان، TNZ است و با شماره ۳۶۴۶ به ثبت رسیده است. اکنون که بیست سال از آن روز می گذرد و پر از تجربه، نوآوری و پیشرفت شده ایم، انواع محصولات روانکاری مورد استفاده در صنایع خودرویی، صنعتی و دریایی از جمله انواع روغن های بنزینی، دیزلی، ترانک پیستون، سیلندر، دنده، هیدرولیک، کمپرسور، توربین، لوکوموتیو، گریس، ضدیخ و غيره را در لیست تولیدات روزانه خود داریم.
ما این توانایی را با تکیه و اعتماد به دانش فنی متخصصین توانا، آزمایشگاه پیشرفته، تجهیزات مدرن بر پایه تکنولوژی روز دنیا، تعهد و سخت کوشی تمام پرسنل TNZ، و مهمتر از همه با پشتکار و بلندپروازی مثال زدنی مدیران و صاحبان شرکت بدست آورده ایم. این پشتوانه محکم به ما توان پذیرش و به نتیجه رساندن انواع پروژه های تخصصی در حوزه روانکاری را داده است، به گونه ای که تأمين کننده روانکارهای مورد نیاز ارگان های دولتی از جمله سازمان بنادر هستیم و نیز با تأمين کنندگان روغن های پرکاربرد در شرایط سخت کاری در معادن قراردادهای بلند مدتی داریم و انواع محصولات مورد نیاز این صنعت را تولید می کنیم. ما این اعتماد و اطمینان مشتریان خود را قدر می دانیم و بر این باوریم که این موهبت از کیفیت بالای محصولات تولیدی، و از فراهم کردن امکان بازدید و نظارت بر فرآیند تولید بدست آمده است.
ما همچنین علاوه بر صادرات انواع محصولات تولیدی خود به كشورهاي مستقل مشترك المنافع (C.I.S.)، اوکراین، افريقا، هندوستان، ترکیه، عمان، عراق، افغانستان، و پاكستان، در کشورهای عمان و عراق نیز نمایندگی رسمی و دفتر فروش داریم.
TNZ با تمرکز بر کیفیت محصولات تولیدی خود، و انجام تست های میدانی بر روی آنها، برندسازی در کیفیت و ارائه خدمات پایش محصولات خود در تجهیزات مشتریان را رسالت خود تعریف کرده، از اینرو در فرمولاسیون محصولات، انتخاب مواد اولیه، فرآیند تولید و بسته بندی بسیار دقیق و حساس است.